FS22 - Premium Expansion
Свіжа новинка: нові овочі, мапа, бренди та машини Підживіть свій досвід у Farming Simulator 22 за допомогою Преміумдоповнення та вирощуйте свіжі овочі на абсолютно новій мапі! Керуйте спеціалізованими машинами для посіву, збору врожаю та транспортування — насолоджуйтесь функціональністю нових брендів, виробничими ланцюгами тощо. Нова мапа: Ласкаво просимо до міста Зельонка! Нове сільськогосподарське середовище, натхненне регіонами Центральної Європи, нагадує різноманітні ландшафти країни Центральної Європи. Зелені поля на родючому ґрунті між ставками та річками ідеально підходять для вирощування врожаю та створення бізнесу. Нові культури: докопатися до коріння До переліку додано три культури: морква, пастернак і червоний буряк. Для обробки цих поживних коренеплодів, що ростуть рядками, потрібна спеціальна техніка, наприклад самохідна жатка ZKIV від Dewulf. Нові виробничі ланцюги дають змогу виготовляти поживні супи та консерви з овочами. Також новинка серед продукції: картопляні чипси! Нові транспортні засоби та інструменти: понад 35 машин Преміумдоповнення містить понад 35 транспортних засобів та інструментів, а також до дрібниць достовірно оцифроване середовище. Виробники Dewulf, Gorenc, Agrio та WIFO дебютують у серії поряд зі ще більшою кількістю машин від BEDNAR, Fiat, GRIMME, Kverneland, SaMASZ та інших. Підготуйте посівне ложе для вирощування овочів і створіть гряди великого об’єму за допомогою GRIMME GF 400 & GF 800, посадіть зернові культури, використовуючи Kverneland Miniair Nova, та збирайте їх самохідними та причіпними жатками Dewulf перед застосуванням обладнання WIFO для транспортування. Користуйтеся цими та багатьма іншими інструментами від відомих брендів!