FS22 - Porsche Diesel Junior 108
Від блиску червоної фарби, який ні з чим не сплутати, до найдрібніших деталей корпусу та капота: цифрова модель Porsche Diesel Junior 108 у Farming Simulator 22 повністю відповідає оригіналу. Поповніть свій парк сільськогосподарської техніки культовим трактором від Porsche, неповторний стиль якого залишився незмінним із 60-х років. Жива легенда. Для багатьох автолюбителів та колекціонерів цей трактор, відомий як «Червоний ніс», став важливою віхою у тракторобудуванні. Не треба бути професіоналом, щоб упізнати в округлому капоті та білих дисках Junior 108 неповторний стиль Porsche.