FS22 - Kubota Pack (PC)
Увійдіть до свого нового офісу на колесах в Farming Simulator! Пакет «Kubota» для Farming Simulator 22 дозволить вам поповнити свій парк сільськогосподарської техніки одинадцятьма новими машинами та інструментами від Kubota, мультинаціональної корпорації, заснованої в Осаці (Японія). Серед них є й просторий трактор із широким кутом огляду, з якого ви будете споглядати свої поля. Це новісінький Kubota M8, найбільший трактор, що зараз може запропонувати виробник. Комплект також містить моделі M5, M6, M7, кар'єрний навантажувач, міні-навантажувач і багато іншої важкої техніки від Kubota, що стане сучасним рішенням для ваших буденних клопотів на фермі. Дослідіть кожний куточок своїх ланів із двома жвавими всюдиходами, що будуть швидко доставляти врожаї. У вашому гаражі з'являться й інші чудові машини, розмальовані в кольори виробника. І на завершення, загляніть до гардеробу, щоб підібрати своєму персонажеві новий брендований одяг від Kubota!