FS22 - ERO Grapeliner Series 7000 (PC)
Приготуйтеся до сезону винограду! Вашим надійним помічником стане ERO Grapeliner Series 7000, новий продуктивний виноградозбиральний комбайн, доступний до покупки у магазині поблизу вашої ферми. У Farming Simulator 22 автентично відцифровано комбайн від ERO, німецького виробника-лідера на ринку садово-виноградної техніки. Він збирає солодкі фрукти з особливою турботою та ефективністю – саме те, що потрібно вашим розкішним виноградникам.