FS22 - Case IH Farmall Anniversary Pack
На честь 100-річчя Farmall, для вас є подарунок: два культових трактори серії Farmall від Case IH із двох захопливих епох сільського господарства. Автентично оцифрований для Farming Simulator 22. Case IH Farmall 1066 Це класичний шестициліндровий дизельний трактор, який виготовлявся між 1971 і 1976 роками компанією International Harvester, він залишається надзвичайно популярним серед фермерів сьогодні, як і півстоліття тому. Трактор, яким користувалися багато фермерів, в чиїх спогадах ця техніка виглядає такою ж яскравою, як свіжа червона фарба на добре збереженому Case IH Farmall 1066. Така незмінна спадщина відображається у Farming Simulator 22. Case IH Farmall 120C Надійна та перевірена робоча конячка: незалежно від сфери застосування, червоний мультиталант серії Farmall C від Case IH видає до 120 к.с.! Ось чому Case IH Farmall 120C популярний серед фермерів, коли справа доходить до пасовищ, інтенсивних польових робіт або важких навантажувачів. Це мультифункціональний універсал преміумкласу на реальних і віртуальних фермах!