FATAL FURY: City of the Wolves
FATAL FURY повертається через 26 років! Улюблена серія ігор Fatal Fury від SNK вперше вийшла у 1991 році, піднявши файтинги на новий рівень, що згодом змінило усю галузь. GAROU: MARK OF THE WOLVES (випущена у 1999 році) вже деякий час залишається останньою частиною серії. Але це ненадовго: 26 років по тому на сцені з'явиться абсолютно нова гра — FATAL FURY: City of the Wolves! FATAL FURY: City of the Wolves може похвалитися унікальним художнім стилем, який стимулює почуття, новою інноваційною системою, а також безліччю інших бойових систем, ще крутіших, ніж раніше. Гра також вдихнула нове життя в серію, представивши дві різні схеми управління (вони сподобаються як новачкам, так і досвідченим гравцям), а також інші функції та елементи. Южне Місто повниться подіями, дикими мріями та нестримними амбіціями. Саме тут народжується нова легенда...