Famitsu Decal
Містить такий контент: - Famitsu Decal Наліпки — це косметичні предмети, які змінюють зовнішній вигляд екзокостюма та не мають інших ефектів. У майбутньому цей контент може продаватися окремо. Щоб скористатися придбаним додатковим контентом, перейдіть із головного екрана на домашню сторінку гри. Примітка. Цей пакет доповнень доступний лише для облікового запису Microsoft, з якого він був придбаний. Навіть якщо ви є організатором сімейної групи, облікові записи членів групи не отримають доступ до пакету доповнень.