Eville - Mr. Peterson Character
Чи не склалось у вас враження, що останнім часом містечко Лиховище виглядає вельми… гм, підозрілим? А чи може наш новий… сусід… приховувати якусь моторошну таємницю? Зіграйте Mr. Peterson, героєм популярної серії Hello Neighbor. Він несподівано вирішив завітати у Лиховище, щоб провести тут до дідька веселий відпочинок!