Eville - Kaif Pack
Станьте Кайфом, блукачем Солоної Пустки. Він завітав із далеких земель, щоб посіяти хаос і приправити його дрібкою солі. Набір Кайф — Блукач Солоної Пустки додає у гру нові косметичні предмети та спорядження, щоб розгулювати з ними по Eville. Аватар: Кайф У варіантах з капюшоном та без нього Предмет на спину: Солоний Посох У цьому посоху відчувається таємнича енергетика солоності. Аксесуар: Солона Судина Цей таємничий контейнер містить солоні сльози тих, хто надірвались у своїх змаганнях. Екран завантаження: Малюнок Кайф Уособлення солоності Поверненню не підлягає.