Eville: Frost Golem Pack
Перетворіться у одного з могутніх крижаних ґолемів, які з прадавніх часів мешкають у Замерзлій Тундрі. Цей косметичний набір містить наступні предмети: Аватар: Крижаний ґолем Ці ґолеми мешкають у Замерзлій Тундрі, що поруч із Крижаною Каменярнею. Вони проживають ізольовано від зовнішнього світу і дуже небезпечні для незваних гостей. Про них відомо надзвичайно мало, адже зустріч з ними мало хто пережив... Предмет на спину: Крижана палиця Колись це була звичайна палиця, але присутність крижаного ґолема дещо покращила її здатність охолоджувати ворогів. Аксесуар: Древня крижана маска Ця маска є каталізатором енергії для створення Крижаного ґолема. В разі якщо він зникне, маска допоможе створити нового. Малюнок: Створення друга Зробіть собі власного Сніговика. Екран завантаження: Крижаний ґолем Крижаний ґолем вештається Безголосим лісом, що розкинувся обік гір. Повернення коштів недоступне.