Dune: Imperium - Rise of Ix
Відзначене нагородами перше доповнення до Dune: Imperium несе досі небачений потік прянощів! Перше доповнення для [i]Dune: Imperium[/i] — [i]Розквіт Ікса[/i] — розширює й поглиблює захопливий ігровий процес, за який [i]Dune: Imperium[/i] вважається однією з найкращих настільних ігор останніх років. Купляйте [b]технології[/b] для отримання довготривалих переваг. Пануйте на полі бою завдяки могутнім [b]дредноутам[/b]. Обходьте опонентів, засилаючи [b]інфільтраторів[/b]. Спробуйте новий [b]режим «Епічна гра»[/b] для триваліших випробувань із високими ставками. Нехай ваші статки зростають разом із [i]Розквітом Ікса[/i]. "Боротьба за контроль над Імперіумом триває! Технологічні інновації з планети Ікс надають стратегічні переваги тим, хто здатен їх опанувати. Розширення впливу корпорації ДАПТ надає торгові ресурси, що допоможуть піднестися до влади. Знайомі стратегії переходять у новий вимір: грізні військові кораблі міняють правила війни на Арракісі. І в бій вступають лідери ще трьох Великих Домів. "