Досвід із Universal Studios
Завітаймо до Universal Studios, прямо тут, у Minecraft! Розпочніть свою пригоду вже біля воріт Universal Studios, де вас зустріне Вуді Вудпекер і попросить вашої допомоги у відновленні букв на глобусі студії Universal. Далі на своєму шляху ви зустрінете захоплюючі атракціони, сувенірні крамниці, дивовижні міні-ігри та ще більш неймовірних персонажів, таких як Шрек та інші!