Доктор Сьюз
Прокиньтеся в ексцентричному світі та мандруйте трьома шляхами, щоб відчути себе персонажем книг «Кіт у капелюсі», «Лоракс» і «Місця, куди ти підеш» абсолютно новим 8-бітним способом. Пройдіть паркурну головоломку, виконайте місію у стилі квест-кімнати та прокладіть собі шлях через величезний лабіринт!