Digital Shadows
"Digital Shadows — перше доповнення для Mato Anomalies, яке глибше занурить вас у багату історію гри. Але цього разу — з «іншого боку». Візьміть під контроль андроїд-компаньйона Gram'а SkyEye і об'єднайтеся з Mist, щоб дослідити віртуальний вимір Мато й звільнити його від цифрових загроз темної мережі. Нова кіберісторія відбувається наприкінці основної гри й проливає світло на те, що сталося між 6 та 7 главами. " Глибше дослідження Digital Shadows розширює світ Мато в кіберпростір, розповідає особисті історії персонажів і знайомить гравців із новими лиходіями. Розширені лігва Готові прийняти виклик? Приготуйтеся до більших і складніших мап, наповнених розмаїттям нових супротивників. Удосконалена бойова система Думаєте, у вас є робоча стратегія для кожного бою? Можливо, варто подумати ще раз. Нові вміння й зброя дадуть вам іще більше опцій для перемоги над ворогами. Необмежені випробування Проходження DLC — це зовсім не кінець гри. Після його завершення ви відкриєте ексклюзивні лігва з нескінченними рівнями й рідкісною здобиччю.