Demon Skin
Demon Skin (англ. Шкіра Демона) - це брутальний слешер, дії якого відбуваються у темному світі фентезі, і який поєднує у собі унікальну бойову механіку, елементи жанрів RPG та файтингів, та навіть має ознаки платформеру. Завдяки гнучкій системі бою кожен гравець може вигадувати власну неповторну тактику, вміло поєднуючи бойові стійки з різноманітними видами зброї аби досягти максимальної ефективності у битві. Темрява прийшла на землю з далеких кутків всесвіту, і тепер загрожує усьому світу. Тільки відважний Ордер Мандрівників, члени якого наділені надлюдською божественною силою, може протистояти загрозі. Один з Мандрівників стає свідком зловісного ритуалу відновлення могутнього стародавнього артефакту. Намагаючись завадити церемонії, він потрапляє у потік енергії, яка вирвалась з артефакту, і миттєво перетворює його на демона! Тепер Мандрівник прагне повернути свій колишній вигляд, проте для цього йому потрібен артефакт, котрого згодом викрали. Герой прокладає шлях, щоб знайти його, борячись з ордами демонів, котрі йому попутно трапляються. Інші особливості: Витончена бойова система. Покращуйте свої навички, освоюючи різноманітні бойові позиції для блискавичного парирування та завдавання максимального ураження з вражаючим добиванням! Слідкуйте за рівнем стійкості та іншими показниками фізичного стану персонажа, - всі ці особливості безпосередньо впливають на результат бою. Величезний арсенал зброї для знищення монстрів. У вашому розпорядженні більш ніж 30 видів холодної і роздробної зброї, і кожен тип є ефективним проти певного виду ворога. Ви навіть можете вбивати ворогів голими руками, хоч це і не ефективно, проте весело! Похмурі пейзажі у дусі темного фентезі: від льодових пустирів і глибоких підземель до сутінкових лісів та оселі нежиті. Цей жорстокий світ живе своїм життям, але жахливі створіння, котрі мешкають тут, не завжди ворожі. На своєму шляху ви зустрінете не тільки ворогів, але і могутніх союзників.