DEAD ISLAND 2 EXPANSION PASS
Вам пропонуються два основні сюжетні доповнення, а також абсолютно нові завдання, види зброї, картки навичок, зомбі й області ПЕКЛ-А для дослідження. Абонемент на доповнення включає: - Haus: Пориньте в сюрреалістичну атмосферу з фантастично жахливими пейзажами, досліджуючи таємничу віллу в Малібу. Пройдіть через божевілля, розпусту й кров і виживіть у протистоянні з новою хвилею несподіваних жахів. - SoLA: Гравці, яких хтось заманив на найзнаменитіший фестиваль у Лос-Анджелесі загадковим попередженням, мають дослідити руїни SoLA й покласти край потойбічній загрозі. - Катана «Загибель Реда»: Рубайте орду зомбі за допомогою Red's Demise Katana, що з кожним убивством приносить тимчасовий приріст шкоди. - Набір персонажа Gaelic Queen Dani: Налаштуйте королеву Дані за допомогою унікального костюма й зброї з дефіле-колекції HELL-A, щоб вона повела за собою крізь град, кров і вогонь!