Dead Island 2 Character Pack - Gaelic Queen Dani
Веди нас, королево Дані! Ми підемо за тобою крізь град, кров і вогонь! Ми готові подолати загорожу з колючого дроту і не злякаємося бряжчання сталі! Ми проб'ємося крізь натовп, полчища ворогів і пройдемо мокрими від дощу вулицями, де не видно жодного таксі! Персоналізуйте своїх убивць за допомогою преміальних наборів персонажів, які включають унікальний костюм і зброю з дефіле-колекції ПЕКЛ-А. До набору Gaelic Queen Dani входить: - вигляд Thoroughly Modern Medb для Дані; - Brainzzz-Biter — зброя, яку може використовувати будь-який із 6 вбивць; Gaelic Queen Dani входить до абонемента на доповнення.