Dead by Daylight: «Розкрадачка гробниць» Windows
Відправляйтеся глибоко у незвідане разом з Dead by Daylight: «Розкрадачка гробниць», де на вас чекає легендарна Лара Крофт у якості втікачки з Туману. Придбавши це доповнення, ви отримаєте ексклюзивний амулет: альпіністську сокиру. Дерева, що рвуть шкіру на шматки; нестримна течія, що збиває з ніг; сама смерть, що дивиться прямо в очі, — все це та багато іншого, від чого Ларі Крофт доведеться втікати у пошуках спасіння.