Dead by Daylight: набір «Старі рани»
Невгасимий біль спричиняють «Старі рани» — набір, що включає 8 ігрових персонажів з 4 найнебезпечніших частин Dead by Daylight: «Темрява серед нас», «Загибель вірних», «Проклята спадщина» та «Ланцюг ненависті». Спогляньте об’єднання безжалісного квартету. Відчуйте відданість, що руйнує тіло й душу. Йдіть шляхом знищення крізь історію. Вчиніть опір невситимій жазі помсти. Цей неймовірний набір допоможе вам отримати незрівнянний досвід страхітливої багатокористувацької гри, додаючи до володінь Туману чотирьох оригінальних убивць і чотирьох оригінальних утікачів. У кожному наборі: - Легіон та Джефф Йохансен («Темрява серед нас») - Чума та Джейн Ромеро («Загибель вірних») - Оні та Юї Кімура («Проклята спадщина») - Стрілець та Зарина Кассір («Ланцюг ненависті») - 8 додаткові вбрання для окремих персонажів з набору. - 4 ексклюзивні предмети.