Dead by Daylight: набір «Моторошна пітьма» Windows
Невідомі страшні загрози ховаються у «Моторошній пітьмі» — наборі, що включає 8 ігрових персонажів з 4 найстрашніших частин Dead by Daylight: «Плоть та бруд», «Спалах безумства», «Вистава починається» та «Перерваний рід». Зануртеся в глибини гнилої трясовини. Зазирніть у потаємні кутки закинутої божевільні. Сховайтеся за кулісами мандрівного цирку. Дізнайтеся історію сімейної трагедії. Цей неймовірний набір допоможе вам отримати незрівнянний досвід страхітливої багатокористувацької гри, додаючи до володінь Туману чотирьох оригінальних убивць і чотирьох оригінальних утікачів. У кожному наборі: - Відьма та Ейс Вісконті («Плоть та бруд») - Доктор та Фен Минь («Спалах безумства») - Клоун та Кейт Денсон («Вистава починається») - Мара та Адам Френсіс («Перерваний рід») - 8 додаткові вбрання для окремих персонажів з набору. - 4 ексклюзивні предмети.