Dead by Daylight: Глава «Алан Уейк» Windows
З одного темного міста до іншого Dead by Daylight: Глава «Алан Уейк» переносить знаменитого письменника Алана Уейка у Туман. Придбавши доповнення, ви також відкриєте ексклюзивний амулет: Цвяхозабивний пістолет. Алан Уейк точно знає, як пережити труднощі, оскільки за час свого перебування в Брайт-Фоллз він зіткнувся зі справжнім жахіттям. Він знову опинився у кошмарі з новими нещадними ворогами, але тепер, можливо, не зможе втекти.