Curious Expedition 2 - Shores of Taishi
З доповненням «Shores of Taishi» у грі з'явиться новий вид островів (небесні береги), нові типи клітин, предмети, локації, вороги й потенційні члени команди. І це ще не все! Активація доповнення розширить базову версію гри включно із режимом директора та режимом кампанії.