Cult of the Lamb - Sinful Pack
Грішіть скільки забажаєте з новим набором Cult of the Lamb - Sinful Pack. Він сподобається тим, хто хоче познати розкіш, гідну королівських персон. Марнославство вважається гріхом, але нічого в ньому поганого немає! До набору Cult of the Lamb - Sinful Pack входять: - 5 нових образів послідовників: акула-молот, сонечко, тигр, лама і сфінкс; - 6 нових костюмів для послідовників; - 6 нових прикрас для поселення; - руно для ягняти-грішника.