Cult of the Lamb - Heretic Pack
Покажіть свою відданість старій вірі з Cult of the Lamb - Heretic Pack. Цей косметичний набір включає нові образи послідовників, набір моторошних прикрас для вашого культу та руно старої віри для ягняти. Якщо естетика вашого культу — це ще більше крові, смерті та приреченості, то цей набір точно для вас! Cult of the Lamb - Heretic Pack включає: - 5 абсолютно нових образів послідовників: лось, горила, золота рибка, комар та опосум; - 8 нових прикрас для поселення; - нове руно для ягняти-єретика!