Crusader Kings III: Chapter II
Розділ 2 надає найновіші доповнення для Crusader Kings III, середньовічної стратегічної гри й симулятора від Paradox Interactive. Цей розділ містить набори, пригоди, стратегічні можливості, серед яких є можливість переписати всю історію. Розділ 2 містить: Crusader Kings III: Tours and Tournaments Долучайтеся до нових пригод і заходів. Здійсніть тур своїм королівством, щоб віч-на-віч перевірити васалів. Влаштовуйте грандіозні турніри, продемонструйте своє багатство й військову доблесть. Вражайте неймовірними королівськими весіллями. Проте будьте уважні, оскільки немає нічого підступнішого, ніж чужі злі наміри. Wards and Wardens У цьому наборі події додають більшої глибини до завдань із виховання дітей. Особистості дитини та дорослого можуть увійти в протистояння, оскільки свавільні чи рішучі діти чинять опір. Однак чітке керівництво може породити зв’язок між поколіннями на все життя. Legacy of Persia Цей тематичний набір зосереджується на боротьбі за владу на землях між Євфратом та Індом, коли Аббасидський халіфат починає згасати. Запроваджуються нові державні та релігійні форми, щоб висвітлити історію та культуру цього регіону. Elegance of the Empire Найвишуканіше вбрання персонажів у цьому ексклюзивному наборі для власників Розділу 2 Crusader Kings III. Тут є не лише нові мантії та сукні, а й корони та інші регалії.