Crowns Tier 1
У грі Puzzle Quest 3 пропонується багато пропозицій для продажу, які можна придбати за крони. Крона ― преміальна валюта, що використовується в грі для придбання спорядження, вбрання, ресурсів тощо, які стануть у пригоді під час подорожі! У цьому пакеті 250 крон, які можна використати в грі Puzzle Quest 3. Примітка. Якщо ви купуєте цей контент завантаження вперше, то сума крон подвоюється!