Cozy Grove: New Neighbears
Чутки про ваші легендарні скаутські здобутки ширяться світом примар… І все більше привидів жадають вашої допомоги. У додатковому контенті «New Neighbears» додаються четверо нових примарних ведмедів. Від кожного з них ви почуєте довгі й особисті історії, та й із проханнями вони не забаряться. Щоб поспілкуватися з цими гостями, що прибули здалеку, спочатку втіште ведмедів з оригінальної гри Cozy Grove! У додатковому контенті New Neighbears на вас також чекає: - новий тип живих створіть – метелики. Ви ловитимете та збиратимете їх навесні та влітку; - новий унікальний одяг, який ви автоматично отримаєте разом із додатковим контентом; - нова пісня в саундтреку гри; - бонус: безкоштовне розширення вашого гардеробу як додаткова подяка за вашу підтримку.