Construction Simulator - Year 2 Season Pass Pickup Truck
Хочеться чогось нового та корисного? Тоді не пропустіть Year 2 Season Pass, бо він автоматично додає Year 2 Season Pass Pickup Truck до вашої гри Construction Simulator! У цю міцну машину можна посадити до чотирьох людей, тож ви з друзями просто можете сісти в неї усі разом та відправитися на виконання контрактів.