Mountain Bundle — колекція доповнень на гірську тематику для Cities: Skylines. Цей набір дає змогу відчути безтурботність життя в гірському селі з відповідною обстановкою та пакетом мап Map Pack. Враження доповнює добірка музики, що підтримуватиме альпійську атмосферу впродовж усього ігроладу. До Mountain Bundle входить: “Mountain Village” Content Creator Pack Пориньте в гірське життя з Mountain Village від Tomas13TO: 45 видів ресурсів, що передають безтурботну атмосферу гірського села. “Map Pack 3” Content Creator Pack Покращте своє місто за допомогою Map Pack 3 від TeddyRadko. У наборі 10 нових мап. Створіть місто з гірськими пейзажами. “Alpine Tunes” Radio Station Радіостанція для всіх, хто любить шум дерев і звуки природи! Alpine Tunes дарує 16 треків і майже годину музики, що пасує подорожі на гірську вершину.