Cities: Skylines II - Soft Rock Radio
Завдяки енергії та духу року в поєднанні з розслабленою, заспокійливою подачею, Soft Rock Radio — ідеальне доповнення для реалізації ваших прагнень. Це радіо наповнить ваше місто м’якими гітарними переборами та ніжними вокальними партіями, створюючи ідеальний музичний пейзаж, що підіймає настрій та заряджає енергією, мотивує будувати місто мрії з почуттям легкості та радості.