Чапля (Небесна хвиля)
Вміст: Скін екзокостюму «Чапля» (Небесна хвиля) Примітка. Скіни — це косметичні предмети, які застосовуються до екзокостюму. Цей предмет може стати доступним для покупки окремо пізніше. Щоб скористатися придбаним додатковим контентом, перейдіть із головного екрана на домашню сторінку гри. Примітка. Цей пакет доповнень доступний лише для облікового запису Microsoft, з якого він був придбаний. Навіть якщо ви є організатором сімейної групи, облікові записи членів групи не отримають доступ до пакету доповнень.