Cartel Tycoon - San Rafaela
Пориньте в осяяну сонцем гавань Сан-Рафаели. На вас чекає нова величезна карта із захопливим сюжетом, поромними шляхами, що спрощують контрабанду, та помічниками, які додають грі глибини. Досліджуйте 12 нових регіонів, завойовуйте території та крок за кроком будуйте свою імперію на тлі розлогих пустель, прибережних лісів і згаслих вулканів. Сан-Рафаела вабить, але чи зможете ви пройти випробування владою і зрадами та залишити по собі спадщину на цих родючих землях?