Cartel Tycoon - Lieutenants Pack - La Familia
Те, що починалося як скромна крамниця в закутках на півночі Сан-Рафаели, «Свинцевий тато» Рауль перетворив на справжню імперію з крові, куль, а іноді й кориди. Відкриває доступ до набору з 5 помічників з унікальними здібностями, які допоможуть вам у завоюванні.