Bus Simulator 21 Next Stop - Official Tram Extension
Колись Енджел-Шорз був відомий своїми культовими канатними дорогами. Відновіть стару колію, яка все ще пролягає через місто, за допомогою власного абсолютно нового трамвайного парку і подивіться на місто з абсолютно нової перспективи. Крім того, в Сісайд-Веллі прокладена абсолютно нова колія, яка тільки й чекає, щоб ви її запустили в експлуатацію. З Bus Simulator 21 Next Stop — Tram Extension ваш ігровий процес стане на рейки, в буквальному сенсі. З цим DLC ви отримуєте доступ до власних трамваїв, якими можете керувати, а ще їх можна купувати та налаштовувати. Доступне планування та створення трамвайних маршрутів. Крім того, з'явилися нові сюжетні місії та автоподії, у фокусі яких — трамваї. Розширення Tram містить: Трамвайно-рейкові мережі Енджел-Шорз і Сісайд-Веллі відкриті для гравця Депо для ваших трамваїв Цілковито керована модель трамвая, включно з деталізованою та повністю інтерактивною кабіною Створення трамвайних маршрутів: окремий тип маршруту лише для трамваїв, повністю інтегрований у розклад руху Транспорт на вулицях взаємодіє з трамваями: поступається та об'їжджає Нові сюжетні місії на обох мапах Нові автоподії Спільні автобусні/трамвайні зупинки Усі хто мають сезонний пропуск Bus Simulator 21 Next Stop — Season Pass, отримують автоматичний доступ до цього DLC. Не гайте часу та відчуйте максимальний потенціал Bus Simulator 21 Next Stop.