Bulwark: Falconeer Chronicles Dreadnot Day One DLC
Могутній військово-морський командир, який захищає ваші торговельні шляхи, використовуючи приголомшливу вогневу міць Імперського Дреднота. Його можна розблокувати та найняти в Дереві душ, коли буде зустрінуто населення Імперії в 210 осіб.