Bear With Me: The Complete Collection Unlock
Bear With Me: The Complete Collection містить усі епізоди, зо було випущено на даний момент, а також новий приквел The Lost Robots. Ця колекція — найбільш повний спосіб познайомитися з серією. Поки герої збиратимуть інформацію, що приведе до відкриття великої та зловісної таємниці, їх на шляху чатуватимуть суворі допити, саркастичні діалоги та вимогливі головоломки. Зворушливий саундтрек гри, її глибокий сюжет та унікальний стиль 2D-анімації, який підкреслено вражаючою стилістикою фільмів-нуар, відправлять гравців на незабутню та повну переживань пригоду, протягом якої буде вирішено долю головних героїв.