Atomicrops: Reap What You Crow
У "Reap What You Crow" уся твоя важка робота у Atomicrops повертається до тебе! Також ти отримаєш відповідь на давнє питання "Як би виглядала людина-ворона, яка їде верхи на коні з гігантською косою?" — справжнє питання на віки. Цей DLC містить... Новий персонаж: Орегаворона — щойно прибувши на ферму разом зі своїми котлами, Орегаворона знаходиться на особливій дієті, яка перетворює все скинуте насіння на насіння кукурудзи або троянди. Збирай великі врожаї, щоб отримувати насіння більш високого етапу, і наповнюй котли, щоб отримати унікальні покращення! Нова унікальна рослина: Орегано — замінює з'їдені сердечні буряки. Наповни котли Орегаворони певними рослинами, щоб отримати бонусні покращення. Нова зброя: Коса — ідеально підходить для тих, хто хоче познайомитися зі своїми врожаями АБО зі злим кінцем твоїх ворогів. Це наша перша і єдина холодна зброя, яка містить масу корисних модів для фермерства і бою. Чи згадували ми про те, що коса йде з конем саме для тих, хто оновлюються? Нова зброя: П'явицестріл — чи думав ти коли-небудь про себе наступне: "Послухай-но, чи спадало тобі на думку, як би виглядало те, якби велетенську п'явицю (або дві) випустили ніби кулю?" Питань більше немає. Точно, фух.