Atomic Heart - Digital Artbook (Windows)
До Premium Edition входить також цифровий артбук Atomic Heart. Зануртеся у багатий і дивний світ Atomic Heart та зазирніть за лаштунки з цим ексклюзивним цифровим артбуком. Дізнавайтеся небачені досі речі з ранніх начерків, концепт-артів, 3D-моделей і ексклюзивних фото процесу захоплення руху, доповнених коментарями розробників. Дізнайтеся більше про харизматичних персонажів Atomic Heart, роботів й інших створінь. Подивіться, який шлях пройшли локації: від малюнку на папері до грандіозних цифрових декорацій, що зустрінуться вам у грі. Дослідіть процес створення Atomic Heart до мультиків на екрані загибелі й іконок меню.