ArcRunner
Метавірус вразив KORE, ШІ космічної станції «Арка» класу «Титан», що позначилося на протоколі ArcRunner. Вас повернули, щоб ви перетнули станцію, подолали охоронців зони, визначити розташування KORE та відновити його початковий стан. То де ж пастка? На вас нацькували кожну роботизовану істоту на станції «Арка», які полюють на вас, аби перешкодити виконанню місії. У РОЛІ КОГО ВИ ПОСТАНЕТЕ? Грайте за найкращого фахівця оперативно-тактичного рівня та вибирайте кібернетичне тіло андроїда з трьох запропонованих. Вибирайте між солдатом, ніндзя чи хакером. Залежно від потрібного вам стилю гри станьте непереможним знавцем боїв різного ґатунку, спритним і смертоносним бійцем або спеціалістом із маскування та диверсій ― вибір за вами! У кожного персонажа є унікальна зброя або здібності, які відповідають його перевагам. Наприклад енергетичний молот, катана чи атака електрошоковим зарядом. ЗБИРАЙТЕ ЗБРОЮ Просуваючись станцією, придивляйтеся до нової зброї! Вона може випасти з ворогів або босів, також її можна знайти в ящиках із припасами чи отримати як винагороду за випробування. Не нехтуйте менш потужною зброєю: вона може забезпечити тактичну перевагу! Якщо ж вам, незважаючи ні на що, необхідно підвищити шкоду від зброї, скористайтеся нанітовими поліпшеннями та підсиленнями з постійною дією, які дозволяють спорядити кілька одиниць зброї або прилаштувати моди для зброї! ПІДГОТУЙТЕСЯ ДО ДОВЕРШЕНОГО ЗАБІГУ Наблизьтеся на один крок до виживання в наступному забігу: виберіть наніти, отримані під час минулого забігу, й витратьте їх на потужні оновлення для метапросування в кріокамері. Вибирайте з безлічі покращень, щоб завдавати більше шкоди та збільшити бали здоров’я, а ще додати комірки для модів для зброї, щоб здолати ШІ. За допомогою Autodoc оснастіть свій персонаж потужними підсиленнями. Ви отримаєте на вибір чотири підсилення, які можуть діяти на шкоду від зброї та її ефективність, а ще додають прискорення й додаткову зброю! Кожне підсилення може оновлюватися до 5 разів. Кожний клас персонажів має окремі підсилення, властиві саме йому! Зовсім скоро вас уже ніщо не зупинить! ПРИГОЛОМШЛИВА 3D-ГРАФІКА, СТИЛІЗОВАНА ПІД КІБЕРПАНК Щоб дістатися до KORE та здолати ШІ, треба перетнути «Арку»! Проторуйте свій шлях через чотири основні ігрові зони, у кожній близько семи випадково згенерованих рівні. Підніміться з Міста ― антиутопічного кіберпанкового мегаполісу, до Eden Heights ― вишуканого заможного краю. Структура усіх рівнів створюється цілком випадково, тому вони можуть містити не тільки сектори з різних режимів гри, а ще й сектор із призовим ящиком за випробування, у якому ви можете опинитися зненацька! ЗАПРОСІТЬ ДРУГА… АБО ДВОХ! Навіщо боротися з KORE самотужки, коли можна залучити друзів? Створіть мережеву гру ArcRunner за участю до трьох гравців і разом подолайте лихий ШІ!