Arcade Paradise - Vostok Inc. Pinball
Полюбляєте бабоси? ТЕПЕР на вашій аркаді зароблятимете ЩЕ БІЛЬШЕ БАБОСІВ! Усе завдяки ПІНБОЛУ VOSTOK INC! Співайте оди капіталізму й отримайте можливість здійснити всі свої найзаповітніші мрії про пінбол з останнім розширенням із завантажуваним контентом для Arcade Paradise. Перевірте вашу реакцію на повну з функціями нахилу столу й спеціальними завданнями! Творці надихалися культовою стрілянкою для двох джойстиків, що має ту саму назву! Випробуйте свою влучність із купою завдань і функцій, які підвищують множники, а мультибол допоможе заробити МАКСИМУМ БАБОСІВ! У пакет входить: - безліч кутів огляду камери; - функція зворотного відкочування кульки; - мішені, що зберігають кульку; - можливість знищувати НЛО за додаткові кульки! - різноманітні множники; - МУЛЬТИБОЛ! - і багато іншого! Якщо справи кепські, то завжди можна обережно нахилити стіл (навіть тричі…) Пінбол Vostok Inc. також містить нові ігрові цілі та глобальні списки лідерів!