Arcade Paradise - Penguin Push DLC
Моржі сунуть у будинок пінгвінів! Шкандибайте й стрибайте, використовуйте енергоблоки та платформи, щоб зупинити злодіїв! Тільки стережіться випадкових птахів, холодної води й розгніваних моржів, яких треба позбавитися: немає лютішого звіра, ніж скривджений морж! Penguin Push — це швидкий і лютий бойовик-платформер для одного або двох гравців, у якому перевіряється хитрість, швидкість реакції та хоробрість! Присутні міжнародні списки лідерів!