Arcade Paradise - Kung Fury: Street Rage
"Вривайтеся в інший вимір жорстокої розваги з вивертанням нутрощів у грі KUNG FURY: STREET RAGE від розробників «HelloThereGames», які створили схвалену критиками гру AVICII Invector. Kung Fury: Street Rage — це найперша у світі ліцензована гра, доступна в ігровому автоматі разом із більш ніж 35 іншими іграми Arcade Paradise. Зіграти можна ПРЯМО ЗАРАЗ! Потрапте в списки лідерів з іншими власниками ігрових автоматів, виконуйте завдання та досягайте цілей, щоб процвітати у світі Arcade Paradise! Про гру Kung Fury: Street Rage 1985 рік. Вулиці Маямі потопають у насильстві. Щоб навести лад, знадобиться найзатятіший коп-майстер бойових мистецтв і три його кремезні підручні з різних закутків простору ТА часу! Виберіть бійця Вибирайте з-поміж чотирьох бійців — у кожного є свої здібності, стиль і витривалість — і починайте прибирати безлад, щоб набрати якомога більше очок! - Кунг Фьюрі: Збалансований боєць із середнім запасом здоров’я. Здатний завдавати приголомшливих ударів - Хакерман: «Скляна гармата». У ньому поєднується геній науковця-експериментатора та високоефективний підривник мін! - Барбаріана: Розмахуйте сокирою, щоб заряджати вогневою потужністю грізну войовницю з мінігарматою, але стережіться — здоров’я в неї обмаль! - Трицеракоп: Вимирання? Не за його варти. Цей динозавр озброєний ПО САМІ ВУХА! Та ще й здоров’я задосить! Чиніть опір навалам ворогів В аркадному бойовику постійно користуйтеся двома кнопками, щоб влаштовувати НЕЙМОВІРНІ сцени зі страхітливими нівеченнями! До гри легко долучитися, та її важко опанувати через усе швидші та різноманітніші навали ворогів! Поверніться назад у 80-ті Аутентичний ігролад аркадної ретро-гри й естетика ретро-VHS супроводжуються приголомшливою музикою жанру «синтвейв», яку створили шведські віртуози електронної музики Мітч Мьордер (Mitch Murder) і Джоел Еріксон (Joel Eriksson). Перенесіть гру Fury до ігрових автоматів! Задайте жару в грі KUNG FURY: STREET RAGE, що доступна в цьому новому чудовому ігровому автоматі в контенті завантаження для Arcade Paradise із новими цілями, завданнями та списками лідерів! "