Arcade Paradise - Empathy DLC
Час схопити рукоятки та здійснити сходження на гору, поки невіруючі жбурляють у вас каміння. Чим довше протягнете, тим більше очок здобудете. Облиште самотність. Відчуйте спорідненість. Здійсніть сходження. Як високо ви можете зійти?