Arcade Paradise - CyberDance EuroMix DLC
Якщо вас немає в списку, то вас не пропустять. Вам пощастило, ви є в списку! CyberDance EuroMix — це рейв-доповнення CyberDance, приголомшливої танцювальної гри Arcade Paradise з оновленою графікою та технологією нового покоління для широкоекранного режиму. Виберіть мелодію, а потім координуйте свої рухи з ритмом музики. Чим точніше дотримуватиметесь ритму, тим більше очок здобудете! Приготуйтеся танцювати до нестями. Максимум двоє гравців.