ANTONIO CARRARO Pack
Розширюйте свій процвітаючий бізнес із вирощування виноградників і оливкових садів за допомогою компактних, але потужних і універсальних тракторів від знаменитого італійського виробника Антоніо Карраро. Вони забезпечують надзвичайну маневреність в особливих умовах ландшафту, коли інші трактори не можуть подолати круті ухили й вузькі місця. Робота між виноградними лозами й оливковими гаями, двома новими культурами у Farming Simulator 22, вимагає спеціального обладнання. Тому пакет «Антоніо Карраро» містить потрібну вам тракторну техніку, зокрема класичний Supertigre 635, універсальний TTR 7600 Infinity й топовий шарнірно-ланковий реверсивний квадроцикл MACH 4 R. Ця італійська компанія посідає провідне місце в галузі створення рішень для фермерів, які працюють у спеціалізованих секторах сільського господарства. Надзвичайно компактна конструкція в поєднанні з вузькими радіусами повороту й оптимальним оглядом з усіх боків дає змогу дістатися до кожної лози й кожного гаю вашого саду. Особливо корисними є реверсивні водійські сидіння, що дозволяють миттєво змінювати напрямок руху.