Animal Avalanche Pack
Неперевершена чарівність тварин! Відкрийте 10 видів диких тварин у доповненні Animal Avalanche Pack («Багатство фауни»). Тут є багато різних істот, наприклад чарівні акіти-іну, панди й навіть єдинороги зі снігової людиною!