Aliens: Dark Descent - Lethe Recon Pack (Windows)
Отримайте набір «Розвідка на Леті» з ексклюзивним комплектом чорної камуфляжної броні для вашого загону й унікальним котячим товаришем, який пожвавить палуби «Отаго».