Age of Wonders 4: Expansion Pass
Age of Wonders 4: Expansion Pass містить: Archmage Attire Шати чаклунів із Магічної гавані підкреслюють їхню велич. Цей пакет надає набір одягу, який можна носити з іншими елементами. Миттєвий доступ з Expansion Pass Age of Wonders 4: Dragon Dawn (Дата випуску: 20.06.2023) Відчуйте силу стародавніх володарів драконів в Age of Wonders 4: Dragon Dawn. Створіть імперії міньйонів-рептилій і застосуйте магію драконів, щоби перетворити людей на драконячих гібридів. Містить новий тип правителя драконів, форму рептилії і фоліанти. Age of Wonders 4: Empires & Ashes (Дата випуску: 07.11.2023) Імперії смертних відроджуються після розрухи, яку залишили королі-чаклуни. В Age of Wonders 4: Empires & Ashes перетнуться магія і сталь, звільняться руйнівні машини війни, що повернуть Годирів до Астрального моря. Містить нову культуру, фоліанти, варіанти будування імперії та королівство історій. Age of Wonders 4: Primal Fury (Дата випуску: 27.02.2024) Зв’яжіться з духами природи в Age of Wonders 4: Primal Fury. Створюйте раси за допомогою тваринних форм і первісних культур. Нові магічні фоліанти відкриють секрети природи та королівств фей. Навколо нові форми життя і ресурси. Age of Wonders 4: Eldritch Realms (Дата випуску: 18.06.2024) Age of Wonders 4: Eldritch Realms відчиняє портали до королівств, сповнених магією та невимовними жахами. Нові сили загрожують порядку Годирів із Магічної гавані. Нова історія, раси, монстри, королівства й місця, що відкривають новий вимір у грі.