Across the Obelisk - Starter Set
Почніть свою пригоду в Across the Obelisk максимально вдало зі Starter Set! У цей набір для початківців входить базова гра Across the Obelisk і знамените доповнення Sands of Ulminin, а також набір героя з Королевою Амелією. Нова зона, Sands of Ulminin, і додаткові здібності Королеви Амелії чудово впишуться у вашу пригоду, надавши все необхідне із самого початку. Across the Obelisk Пориньте в кооперативну гру-рогалик, де кожен вибір має значення! Створюйте потужні колоди, подорожуючи поодинці або з трьома друзями. Урятуйте Сенентію, долаючи могутніх ворогів, і ведіть свій загін до слави! Sands of Ulminin Подорожуйте пустельними каньйонами, пориньте в стародавні піраміди й киньте виклик глибинам Sands of Ulminin у новій зоні, яка стане доступною в другому або третьому акті пригоди. Нові герої, Лайя та Навалея, пропонують динамічні можливості двох класів разом із домашніми тваринами. Зустрічайте нових ворогів і босів, екіпіруйте нові предмети та пробивайтеся крізь підземелля пірамід Ульмініни. У багатокористувацькому режимі тільки один гравець повинен мати Sands of Ulminin, щоб надати доступ до зони всьому загону. Королева Амелія Набір героя, що повертає заблудлу королеву Сенентії, аби вона допомогла знайти її зниклу дочку. Королева Амелія представляє набір карт чаклунства, що спеціалізуються на шкоді від холоду, і карт зникнення. Королева, яка очолить ваш загін, разом із вірною супутницею, Ріфті, додасть глибини вашим пошукам розгадки таємниці Обеліска.