2,250 ARCoins
Купуйте 2000 ARCoins сьогодні і отримайте 250 бонусних, усього — 2250 ARCoins. Використовуйте ARCoins щоб розблокувати різноманітні косметичні засоби в Gilly’s Arcade. Отримайте ARCoins і розблокуйте свій стиль вже сьогодні! ARCoins витратні, тому гравці можуть придбати кілька пакетів одночасно.